“De uitkomsten zijn vrij schokkend. Er is geen loyaliteit meer.”

Diana van Roest, director Google Retail aan RetailTrends, naar aanleiding van eigen onderzoek over hoe de coronacrisis het consumentengedrag heeft veranderd. (RetailTrends)

“Materiële schade is nog te overzien, maar je krijgt een groter probleem als er letselschade ontstaat.”

Letselschade-expert Edwin van Slooten, over het feit dat een deel van de maaltijdbezorgers in Nederlandniet verzekerd is als ze op e-bikes rijden. (RTL Nieuws)

“We willen de McDonald’s van de broodjes worden.”

Jan Knol, eigenaar van de BroodjesBox. Het concept, dat Knol samen met Ruud Sievers heeft ontwikkeld, is inmiddels in verschillende tankstations geïmplementeerd. (Indebuurt)

“Gratis toiletten zijn inmiddels een zeldzaamheid. En moet je betalen, dan mag je daar ook iets voor terug verwachten, zoals hygiëne. Zo bleken de toiletten van 2TheLoo meestal klein maar schoon.”

Dat zeggen de onderzoekers van de ANWB, die de wc’s op 38 stopplaatsen met tankstation en restaurant testten. (Service Management)

“Stemmen in mijn hoofd dwingen om de diesel te tanken.”

Dat zegt de 36-jarige man uit Veenendaal die deze week door de politierechter in Utrecht is veroordeeld tot zestig uur werkstraf. De rechter zag bewijs voor zes brandstofdiefstallen bij verschillende tankstations in Ede, Veenendaal, Rhenen en Bunnik. (AD)

“We bouwen hier een station met meerdere opstelplaatsen voor auto’s en vrachtauto’s.”

Wichert Hein van Dijk van Den Hartog uit Groot-Ammers over de bouw van een bemand Essotankstation in Barneveld. (Barneveldse Krant)